درود بر پارسی زبانان
جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر .«امام خمینی (ره)»

 

آنطور که میدانید نقشه ایران مانند یک حیوان است که اکثرا می گویند این حیوان گربه است و غرب در اکثر فیلم ها و کارتون های خود به جای ایران از نماد گربه استفاده می کند. همانطور که میدانید در کارتون معروف موش و گربه،گربه نماد ایران و موش نماد یهودیان و صهیون هاست و چه جالب که در چند دهه گذشته غرب با ساخت کارتون های گوناگون موش را به صورت موجودی مظلوم در آورده و از طرفی گربه موجودی بد و دشمن موش ها.

هدف از توضیح بالا این است که زمان آن فرا رسیده تا ما ایرانی ها این نماد را تغییر دهیم. نقشه ایران شبیه گربه سانان است و این یعنی اگر شبیه گربه هست پس شبیه شیر نیز می باشد. در این جاست که با تغییر نماد ایران از گربه به شیر و جهانی کردن آن چند منفعت دارد:

۱- نماد شیر تخریب ناپذیر است زیرا اگر در کارتون ها تخریب هم شود در مستندات همانطور با عظمت باقی مانده و هیچ آسیبی به این نماد وارد نمیشود در حالی که گربه به ذات ترسوست و به راحتی قابل تخریب است.
۲-جوانان امروز خارجی در کودکی با افسانه شیر شاه بزرگ شده اند و با شنیدن این که ایران شیر است حساب دیگری باز می کنند و این جاست وقتی صحبت جنگ با ایران به میان می آید این ترس در آن ها ایجاد می شود که به جنگ شیر میروند ولی وقتی گربه می گویی گویی به بازی می آیند.

این دو دلیل کافیست تا امروز ما جنگ روانی خود را آغاز کنیم و با یک نام تاثیراتی بگذاریم که آن ها با نام هایشان می گذارند.

حال از شما درخواست می کنم که اطلاع رسانی نموده و فضای مجازی را پر کنید تا از این پس به جای این که بگویند نقشه ایران شبیه گربه است بگویند شبیه شیر است. تا باشد عامل رعب و وحشتی شود برای دشمنان.

از پارس تا خزر ایران نشسته است…………….این شیر پنجه دیوان شکسته است

منبع : تا ظهور

 

اضافه بر این مطالب شیر از همان ابتدا نماد ایران بوده است . می خواهم ادعای خود را این گونه ثابت کنم که در تصاویر به دست آمده نماد شیر و خورشید و شمشیر ( که خورشید نماد مهر ، شیر نماد قدرت بی پایان و شمشیر نماد جنگ آوری ایرانیان است .) که از زمان پیشدادیان بر ما یادگار مانده دلالت بر ایرانیان دارد. و دوم این که در تصاویر حکاکی شده در تخت عظیم جمشید تصاویر شکار آهو توسط شیر را مشاهده می کنید و بسیاری از موارد دیگر ...

 

چو ایران نباشد تن من مباد.

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 22:0 :: توسط : The M.F

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدایی که علم و قلم را آفرید

این ماه (اوایل آن) ماهی است که برای بیشتر دانش آموزان و حتی برای خود کشور عزیزمان مهم است . ماه کنکور ، ماه درس ، ماه کمی استرس و ...

خواستم با این پست  بگم که اگه  الان تو تارنمای من هستید خودتون و همه ی آشنایانتان برای همه ی دانش آموزان و پیشرفت و ترقی میهن عزیزمان ایران آرزوی موفقیت کنند .

چو ایرن نباشد تن من مباد .

The M.F


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 5:0 :: توسط : The M.F

درباره تارنما
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود فراوان. این تارنما صرفا برای یاد آوری گذشته ی گهر بار ایران اسلامی می باشد . تاریخ و تمدنی که باعث افتخار ایرانیان شده است . ایرانیانی که در عصر جاهلیت دنیا یگانه پرست بودند . این دلیلی بر نژاد پرستی و تعصبات نژادی نیست بلکه به عنوان هم میهن تاریخ کشورمان را تحسین می کنیم. در این تارنما هیچ گونه هدف سیاسی یا تبلیغی نداشته و نخواهیم داشت . هم چنین به این اعتقاد راسخیم که برای نشان دادن سربلندی ایران عزیز هیچ نیازی به زیر پا گذاشتن ادب و همچنین توهین به اقلیت ها ی قومی در سرتاسر دنیا به ویژه در ایران اسلامی نمی باشد . پس از دوستان گرامی درخواست می کنم اگر مواردی غیر از موارد ذکر شده را در این تارنما مشاهده نمودند ، به این جانب اطلاع دهند . چو ایران نباشد تن من مباد . The M.F
واپسین پست ها
نگارندگان
دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا تارنمای این جانب را را با عنوان کوروش کبیر «پیامبر الهی» به آدرس the-great-cyrus.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 2738
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1