آیا می دانید ؟ (7)
درود بر پارسی زبانان
جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر .«امام خمینی (ره)»

 

30- آیا می دانید : داریوش بزرگ در هر سال برای ساخت کاخ به کارگران بیش از نیم میلیون طلا مزد می داده است که به گفته ی مورخان گران ترین کاخ دنیا محسوب می شده . این در حالی است که در همان زمان در مصر کارگران به بیگاری مشغول بوده اند و بدون پرداخت مزد که با شلاق همراه بوده است .

31- آیا می دانید : تقویم کنونی ( ماه 30 روز ) به دستور داریوش پایه گذاری شد و او هیاتی را برای اصلاح تقویم ایران به ریاست دانشمند بابلی دنی تون بسیج کرده بود . بر طبق تقویم جدید داریوش روز اول و پانزدهم ماه تعطیل بوده و در طول سال دارای 5 عید مذهبی و 31 روز تعطیلی رسمی که یکی از آن ها نوروز و دیگری سوگ سیاوش بوده است .

32-واژه ی آریایی به معنای آزاده و شریف می باشد . پس سعی کنیم آبروی این واژگان را نبریم و ایرانی بودنمان را ثابت کنیم .

33- به عنوان یک ایرانی به شما دوست عزیز خواندن شاهنامه را توصیه می کنم چراکه حقایقی را در خور داستان خواهی دید که هیچگاه آنان را نشنیده ای و امروزه آن اکتشافات را منصوب به غربیان می دانند .

34- بدانبد در دوران کهن ایران را می توان تنها کشور و حکومتی دانست و در عین حال مومن ترین آنان .

تمامی کشور های اطراف ما انواع و اقسام خدایان خیالی و بت ها را می پرستیدند در حالی که پادشاهان ایرانی کاری را بدون مدد خواستن از اهورا مزدا انجام نمی دادند . (گواهم شاهنامه ی فردوسی )و در روایات داریم که بیشترین سپاه از یاران امام دوازدهم از پارسیان می باشد .پس ما از ابتدا یگانه پرست بوده ایم و امید داریم تا قیامت این گونه بمانیم .

35-افتخاری دیگر که ازآن کشور پهناور ماست این است که به گفته ی خود شیطان پرستان ایران سدی محکم در برار ترویج آنان می باشد طوری که قرار بود نظم نوین جهانی در سال 2007 اعلام شود ولی با کمک خدا عقب انداخته شد و به سال 2012 موکول شد . (دوباره حواستان را جمع کنید )

و بسیار افتخار دیگر که اگر خدا بخواهد در روز های آینده به آن ها می پردازیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 26 مرداد 1390برچسب:, :: 19:35 :: توسط : The M.F

درباره تارنما
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و درود فراوان. این تارنما صرفا برای یاد آوری گذشته ی گهر بار ایران اسلامی می باشد . تاریخ و تمدنی که باعث افتخار ایرانیان شده است . ایرانیانی که در عصر جاهلیت دنیا یگانه پرست بودند . این دلیلی بر نژاد پرستی و تعصبات نژادی نیست بلکه به عنوان هم میهن تاریخ کشورمان را تحسین می کنیم. در این تارنما هیچ گونه هدف سیاسی یا تبلیغی نداشته و نخواهیم داشت . هم چنین به این اعتقاد راسخیم که برای نشان دادن سربلندی ایران عزیز هیچ نیازی به زیر پا گذاشتن ادب و همچنین توهین به اقلیت ها ی قومی در سرتاسر دنیا به ویژه در ایران اسلامی نمی باشد . پس از دوستان گرامی درخواست می کنم اگر مواردی غیر از موارد ذکر شده را در این تارنما مشاهده نمودند ، به این جانب اطلاع دهند . چو ایران نباشد تن من مباد . The M.F
واپسین پست ها
نگارندگان
دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا تارنمای این جانب را را با عنوان کوروش کبیر «پیامبر الهی» به آدرس the-great-cyrus.mihanblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1